Tailerren Informazioa

TAILERREN INGURUKO INFORMAZIOA (1. ebaluazioa)

ERREFORTZUAK

Ikasgaietako indartze lana egingo da. Aurreko ikasturteko ikasgaia gainditu gabe dutenek derrigorrez joan behar dute. Bestela, ikasgai bakoitzeko irakasleak proposatuko ditu parte-hartzaileak, baina ikasleek ere borondatez eman dezakete izena.

ZALETASUNAK

Argazkilaritza eta argazkien tratamendua

Argazkilaritzaren teoria eta praktika landuko dira: Konposizioa, diafragma eta obturadorea, distantzia fokala, enfokea, irudien prozesatzea ordenagailu bidez, interneteko zerbitzuetan argitaratzea, etab.Aukera manualak dituen argazki kamera propioa beharrezkoa da eta ekarri behar da.

Mekanografia

Ordenagailu teklei begiratu gabe idaztea da tailer honen azken helburua.

Antzerkia

Antzerkirako hurbilketa izango da: testua, gorputz-espresioa, ahotsa…, obra txiki bat taularatzeko helburuarekin.

Enpatia tailerra (emozioak lantzen)

Zer sentitzen dugu? Nola sentitzen dugu? BAINA zer sentitzen duzu? Nola sentitzen Zara? Elkarrekin sentitzen Eta elkarri komunikatzeko parada izango dugu.

Memoria historikoa eta ahozko testigantzak lantzeko tailerra

Bi ordu jarraian bi astean behin. Gerra Zibilak eta frankismoak gure inguruan izan zuten eragina ikertu eta ikasiko dugu. Bisitak, hitzaldiak eta ahozkoa elkarrizketak izango dira erabiliko ditugun bideak.

Musika taldean egiten

Apuntatzen diren ikasleen artean musika-talde bat (edo gehiago) eratuko dugu, abesti batzuk elkarrekin jotzeko. Jo nahi ditugun abestiak gure taldearentzat egokituko ditugu, beharrezko aldaketak eginez. Ez da beharrezkoa instrumentu bat jotzen jakitea, baina baldin badakizu, bikain!

Asmakizunen tailerra

Praktikara eramango dira asmakizun teknologikoak.

Yoga

Erlajazioaren eta ariketaren bitartez gorputz-gogo ardatzean oreka bilatzeko eskaintzen digun aukeran sakonduko dugu.

Matematika aurreratua

Matematika beste modu batean deskubritzeko tailerra, matematika gustoko dutenentzat eta gehiago sakondu nahi dutenentzat.

Cours de conversation et culture française

Une heure par semaine consacrée à l’expression orale sur des sujets intéressants. Astean saio bat gai interesgarriei buruz hitz egiteko, frantsesez!

Musika sortzen eta bateria

Abestiak egiten ikasi, diskoak editatu eta bateria jotzen ikasiko dugu.  Bi ordu jarraian bi astean behin

Generoen arteko berdintasuna lantzen

Matxismoa/feminismoa, genero-estereotipoak, genero-indarkeria, LGTBI… Generoen arteko eskubide-berdintasuna lortzeko aurrerapausoak emateko prest gara. Ordu bete bi astean behin

Irakurketa kluba

Parte-hartzaileek aukeratuko duten liburu baten irakurri eta horri buruzko tertuliak egingo ditugu bi hilabetean behin. Liburua bai euskaraz bai gaztelaniaz idatzita izan daiteke.

Tailerren Informazioa

TAILERREN INGURUKO INFORMAZIOA (1. ebaluazioa)

ERREFORTZUAK

ZALETASUNAK

Argazkilaritza eta argazkien tratamendua

Mekanografia

Ordenagailu teklei begiratu gabe idaztea da tailer honen azken helburua.

Antzerkia

Enpatia tailerra (emozioak lantzen)

Memoria historikoa eta ahozko testigantzak lantzeko tailerra

Musika taldean egiten

Asmakizunen tailerra

Praktikara eramango dira asmakizun teknologikoak.

Yoga

Matematika aurreratua